Yli 25.00€ tilauksiin toimituskulut vain 2.90€ ! Arvostele ostamasi tuote ja voit voittaa 25€ arvoisen lahjakortin ! 


Etsi

Toimitus, maksutavat ja tilausehdot

TOIMITUSKULUT, TOIMITAMME KAIKKI  LÄHETYKSET 99%  POSTNORDILLA !



Voitte seurata tilauksen kulkua kirjautumalla vplux.fi sivustolle ja katsoa tilaushistorian kautta tilauksenne seurantanumeron !

JAKELU OVELLE TOIMITUS 14,95€

Toimitamme lähetykset ovelle sovitusti. Ilmoitamme asiakkaalle sähköpostitse tulevan seurantanumeron. Postnord ilmoittaa ja sopii jakelun ajankohdan. Asiakas voi itse myös tiedustella lähetyksen kulkua myös Postnordin asiakaspalvelusta: Puh. 010 572 8080  Ilmoita tilauksen yhteydessä lisätietoja kohtaan mikäli lähetyksenne voi jättää kuittaamatta ovelle/pihamaalle. Kuittaamatta jättäminen toimii vain omakotitalo-ja rivitalosunnoissa. VP-Lux tai rahtiyhtiö ei ole vastuussa lähetyksen jättämisen jälkeen tavaroista.

POSTNORD NOUTOPISTEPAKETTI 2.90€

Toimitamme lähetykset haluamaanne POSTNORD noutopisteeseen. Postnord noutopisteissä, kuten K-Market, R-Kioski jne.. on painoraja lähetykselle 30kg, jos tilauksenne painaa yli 30kg lähetys muuttuu useampaan pakettiin automaattisesti. Jos lähetyksesi on liian suuri pakettiautomaattiin, se ohjautuu automaattisesti lähimpään mahdolliseen noutopistepaketiksi. 

POSTNORD NOUTOPISTEPAKETTI 4,90€

Alle 25.00€ lähetykset maksavat 4,90€ 

POSTILLA TOIMITUS

Lähetykset voidaan toimittaa myös Postin kuljetuksella 12.00€ hintaan.


NOUTO VP-LUX MYYMÄLÄSTÄ 0.00€

Voit valita tilauksesi toimitustavaksi noudon myymälästä. Voit noutaa tilauksen heti seuraavana arkipäivänä, mutta saatat joutua odottamaan 5-30min kun se kerätään. Varmistathan asiakaspalvelusta vielä että kaikki tilaamanne tuotteet varmasti löytyvät varastosta. Yleensä verkkokaupan saldot pitävät paikkaansa, mutta joskus saldot saattavat heittää. Lähetämme sinulle noutoilmoituksen sähköpostilla, heti kun tilaus on noudettavissa. Tilaus on noudettavissa 3-arkipäivän ajan ilmoituksesta, jos et nouda tilausta viikossa tilaus peruuntuu.

MAKSUTAVAT VERKKOPANKIT JA KORTTIMAKSUT


Verkkokaupassa voit maksaa kätevästi tilauksen ennakkoon Paytrail-maksunvälitys palvelun kautta tilauksen tekemisen yhteydessä, sieltä löydät myös suositut Jousto-ja Collector lasku-ja osamaksu vaihtoehdot. Hyväksymme  Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit. (Paytrail-tili: Mitä jos verkossa ostaminen olisikin helpompaa? Paytrail säästää sinut toistuvilta toimitus- ja maksutietojen syöttämisiltä verkko-ostoksilla. Rekisteröidy ja liitä korttitietosi (debit tai credit) käyttäjätiliisi vain kerran. Jatkossa vahvistat ostoksesi tuhansissa eri verkkokaupoissa yksillä tunnuksilla. Palvelu on ilmainen. Paytrail-tilin kautta tehtävissä korttimaksuissa maksutapahtuman sopimusosapuolina toimivat Paytrail ja kortinhaltija. Näin se toimii: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7). Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830)

LASKU SÄHKÖPOSTIIN 

Voit valita maksutavaksi lasku sähköpostiin, lähetämme teille ennakkolaskun sähköpostiin jonka voitte käydä maksamassa esim R-Kioskilla aina 1000€ saakka. Tilaus peruuntuu automaattisesti, jos maksua ei suoriteta eräpäivään mennessä. Tuotteet lähetetään vasta kun maksu on kirjautunut verkkopankiimme.

COLLECTOR, JOUSTO, LASKU-JA OSAMAKSU VAIHTOEHDOT 

Verkkokauppamme tarjoaa suositut ja turvalliset vaihtoehdot laskulla ja osamaksulla maksamiseen aina 5000€ asti. Ostoskorista valitset Paytrail maksuvaihtoehdon ja maksunvalinta sivulla voitte valita Collector tai Joustorahan ! Klikkaa ja tutustu Collectorin vaihtoehtoihin: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/ Klikkaa ja tutustu Joustorahan vaihtoehtoihin: https://www.jousto.com/kuluttajalle

POSTNORD POSTIENNAKKO 8,50€

Toimitamme PostNord postiennakolla tuotteita, jotka noudetaan noutopisteestä, max. 30kg/paketti. Veloitamme ennakkoon tilauksesta 10% ennakkomaksun. Ennakkomaksu täytyy asiakkaan itse laskea ja maksaa yrityksemme tilille: FI 0518 38 300 0041 871 VP-LUX OY, VIESTIKSI OMA TILAUSNUMERO. Ennakon voitte maksaa miltä tahansa tililtä. Nopeuttaaksesi tilauksen käsittelyä voitte lähettää sähköpostitse kopion maksusta. Ennakkomaksun määrä vähennetään noutopisteeseen maksettavasta summasta. Emme lähetä tilausta ennen kuin 10% ennakko on maksettu, näin minimoimme noutamatta jääneet lähetykset.  Huom ! Vähimmäismäärä ennakon maksussa on kuitenkin 12.00€ oli tilauksen hinta sitten mikä tahansa !

KÄTEISMAKSU VERKKOKAUPPA OSTOKSET

Voit maksaa verkkokauppa ostoksenne myös käteisellä, lähettämällä käteisen kirjatussa kirjeessä postivakuutettuna osoitteeseen: VP-Lux Oy / Väinö Pakkala, Teollisuuskatu 45 , 44150 Äänekoski. Kirjoita mukaan tilausnumerosi ja nimesi. Omalla vastuulla kaikki käteisen lähettäminen. Käteismaksu on vaihtoehto Posti-ja Bussiennakkolle, jota emme käytä noutamattomien tilauksien vuoksi. Suosittelemme käyttämään ensisijaisesti Paytrail maksuvaihtoehtoa. Kun olemme vastaanottanneet maksun, niin tilaus käsitellään ja lähetetään mahdollisimman pian.

TOIMITUSAIKA

Yleisin toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1 - 6 arkipäivää. Yleensä kaikki lähetykset lähetetään heti seuraavana arkipäivänä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan sähköpostitse tai puhelimitse asiakkaalle. Tilaus on pakattu ja lähetetty kun asiakas saa Postnordin seurantanumeron sähköpostiin. Seurantakoodilla voit seurata lähetystä Postnordin sivuilta.

Tilauksen jälkeen lähetykseen on mahdollista tehdä seuraavia muutoksia veloituksetta: Vaihtaa, poistaa tai peruttaa tilaus tai osa tilauksesta. Nämä muutokset onnistuvat veloituksetta, jos lähetystä ei ole keretty pakata / lähettää. Tilaukset käsitellään ja lähetetään eteenpäin 95% 3-arkipäivän kulueassa.

Saapumisilmoitus tulee teille lähetyksestä kun lähetys on noudettavissa noutopisteestä tai jakelu ajankohtainen. 
Lähetämme lähetykset viimeistään 3-arkipäivän kuluessa ja jos tilauksessa on jotain epäselvää otamme teihin yhteyttä soittamalla tai sähköpostitse. JOS ET SAA SAAPUMISILMOITUSTA 5-arkipäivän kulueassa, niin otathan yhteyttä:

POSTNORDIN ASIAKASPALVELUUN: 

PUH: 020 690 399 
E-MAIL: asiakaspalvelu.fi@postnord.com

WhatsApp: 040 483 9458

Jos teillä on tilaukseen muutoksia niin ilmoita niistä heti numeroon: 0409116638 / myös WhatsApp käy. Tarkkailethan sähköpostia ja jos ette saa seurantanumeroa sähköpostiinne niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarkasta myös roskapostisi !


TILAUSTUOTTEIDEN TILAUS

Jos tilaatte verkkokaupasta (tilaustuote) se tarkoittaa sitä että emme varastoi tuotetta omassa varastossa, mutta tilaamme sen asiakkaalle toimittajalta / tehtaalta. Tuotteiden toimitusaika vaihtelee 1-6viikon välillä, tarkemman toimitusajan saatte asiakaspalvelustamme. Jos tuotteen toimitusaika on pidempi kuin 6-viikkoa, otamme teihin yhteyttä. Pääasääntöisesti pienet pakettikuljetuksella tulevat tuotteet toimitetaan 1-3viikossa, suuremmat järjestelmät vaativat rahtilava kuljetusta ja näiden toimitusaika on yleensä pidempi. Tilatessa muita "varasto" tuotteita samassa tilaustuotteen kanssa -> Toimitamme tilauksen vasta kun tilaustuote on saapunut varastoomme, jos haluatte että lähetämme muut tuotteet ensin on teidän tehtävä kaksi erillistä tilausta verkkokaupasta. Tilaustuotteiden peruutus-ja palautusohjeet lukevat alempana. 

PERUUTUS-JA PALAUTUSEHDOT

Aina ennen palautusta ota yhteyttä asiakaspalveluumme, emme vastaanota lähetyksiä jos asiasta ei ole sovittu asiakaspalvelumme kanssa. Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.  Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen vplux.palautukset@gmail.com. Tuote tulee palauttaa postitse / matkahuollon kautta 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa, käyttämättömänä. Palautus-ja vaihtokustannuksista vastaa asiakas. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta tai tuotteiden alkuperäispakkaukset eivät ole tallella. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan (14vrk) jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Katsomme tapauskohtaisesti palautammeko tilauksesta rahan vai vaihdammeko vastaaviin / muihin tuotteisiin, rahan palautus & kaupan purku on meidän päätettävissä 14vrk jälkeen. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi. Asiasta on ensin sovittava asiakaspalvelun kanssa ennen palautusta.

PERUUTUS JA PALAUTUSEHDOT TILAUSTUOTTEIDEN OSALTA

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua, erikseen tilattua tai muunneltua tuotetta. Tämä ehto säädetään kuluttajansuojalaissa: https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/kaupan-peruminen/ Tuotteen tilauksen voi peruuttaa, jos tilattua tavaraa ei ole vielä toimitettu. Peruminen on kuitenkin sopimusrikkomus, minkä vuoksi myyjällä voi olla oikeus vahingonkorvaukseen. Sopimusehdoissa voidaan määritellä ennalta korvaus, jonka kuluttaja joutuu maksamaan, jos hän peruuttaa tilauksen ennen tavaran luovutusta. Korvauksen pitää olla kuitenkin kohtuullinen ja vastata keskimäärin niitä kustannuksia, joita peruuttaminen todellisuudessa aiheuttaa myyjälle. Kohtuullisen korvauksen arviointiin vaikuttaa muun muassa se, kuinka yksilöllinen tilattu tuote on, tilauksen purkamisen ajankohta, myyjän todelliset kulut ja saamatta jäänyt myyntivoitto. VP-Lux veloittaa näissä tapauksissa kaikki aiheutuneet kuljetuskustannukset, pakkauskulut, sekä tuotteesta menetetyn myyntivoiton. Peruutusoikeus ei koske nopeasti pilaantuvia tai vanhentuvia tuotteita. Nämä ehdot koskevat vain tilauksia / tuotteita, jotka asiakas on erikseen halunnut tilaavan juuri häntä varten.

PALAUTUS- JA LÄHETYS KUSTANNUKSET PERUUTTAESSA / PALAUTTAESSA.

Tämän taulukon mukaisesti veloitamme rahtikulut palautuneista lähetyksistä. Huomioithan että lunastamaton paketti ei ole sama asia kuin tilauksen peruutus. Veloitamme myös meille aiheutuneet lähetyskustannukset taulukon mukaisesti. Jos peruutat tilauksesi meillä on oikeus veloittaa lähetys-ja palautuskustannukset taulukon mukaisesti molempiin suuntiin.

Paino 1-5kg 10.00€

Paino 5-15kg 15.00€

Paino 15-30kg 25.00€

Paino 30-50kg 35.00€

Paino 50 - 100kg 50.00€

Esimerkki tilanne: Asiakas tilaa tuotteet verkkokaupasta, tilauksen summa: 108€ (lähtyksen paino n.10kg) Asiakas peruu tilauksen ja tilaus on keretty toimittaa jo Postnordin kuljetettavaksi. Asiakkaalta veloitetaan meille aiheutuneet lähetyskustannukset 10€ ja palautuvan lähetyksen kustannukset 10€ taulukon mukaisesti. Yhteensä: 20.00€ Summa vähennetään suoraan palautettavasta summasta 108.00€ - 20.00€ Asiakkaalle palautettava summa: 88.00€. Asiakas voi myös itse maksaa ja valita palautustavan, kunhan paketti palautuu perille asti osoitteeseen: VP-Lux Oy Teollisuuskatu 45, 44150 Äänekoski

RAHANPALAUTUS

Palautamme rahan viimeistään 14vrk kulueassa saatuamme tuotteet takaisin. Rahanpalautus tapahtuu samalle tilille tai maksutavalle, josta tilaus on alunperinkin maksettu. Lähetämme teille sähköpostitse rahanpalautuskaavakkeen.

ILMOITUS SAAPUNEESTA TILAUKSESTA

Saapumisilmoitus tulee teille lähetyksestä kun lähetys on noudettavissa noutopisteestä tai jakelu ajankohtainen. 
Lähetämme lähetykset viimeistään 3-arkipäivän kuluessa ja jos tilauksessa on jotain epäselvää otamme teihin yhteyttä soittamalla tai sähköpostitse. JOS ET SAA SAAPUMISILMOITUSTA 5-arkipäivän kulueassa, niin otathan yhteyttä:

POSTNORDIN ASIAKASPALVELUUN: 

PUH: 020 690 399 
E-MAIL: asiakaspalvelu.fi@postnord.com

WhatsApp: 040 483 9458

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut, vioittunut tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa tästä viimeistään 7 päivän kuluessa tilauksen saatuasi Postnordista. Tee ilmoitus kirjallisesti peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun sähköpostiosoitteeseen. Emme vastaa tilauksen puuttuvista, vääristä tai särkyneistä tuotteista enään 7vrk jälkeen. Asiakas on velvollinen tarkastamaan tilauksen sisällön 7vrk kuluessa saatuaan lähetyksen noutamastaan toimipisteestä. Jos käy niin harmillisesti, että asiat menee päin prinkkalaa, etkä jostain syystä saa ratkaistua kauppasopimukseen liittyviä erimielisyyksiä yrityksemme kanssa, sinulla on oikeus viedä asia eteenpäin kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen sitä tulee sinun kuitenkin olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Yleensä tulemme palautus, reklamaatio-ja vaihtotilanteissa hyvin asiakasta vastaan- ja yritämme parhaan mukaan saada molemmille kaupasta hyvän fiiliksen. Tähän mennessä emme ole tarvinneet kolmatta osapuolta ratkaisemaan riitojamme, mutta nyt tiedät keneen ottaa ensimmäisenä yhteyttä kun meidän kanssa ei suksi luista. 

VUOTAVAT PURKIT, PUSSIT / NESTEET YMS.

Mikäli olette tilanneet nesteitä, kuten ravinteita VP-Lux ei korvaa vuotavan pullon tilalle uutta pulloa. Hyvityksenä vuotavista nesteistä tarjoamme tuotteen hinnasta 5 - 10% hyvitystä, tälläisissä tapaukissa voitte tehdä reklamaation: vplux.rekla@gmail.com

TUOTTEIDEN TAKUU

Tuotteilla on vähintään 6kk takuu ostopäivästä, ellei muuta ole mainittu. Useilla tuotteilla on kuitenkin pidempi takuu. Takuu toimii ainoastaan kuittia / pakkauslähetettä vastaan. Takuuasioissa tarvitsemme kopion kuitista tai pakkauslähetteestä. Säilytämme tilaushistoriaa 12kk ajan ja tämän jälkeen asiakas on itse velvollinen säilyttämään tiedot tilauksesta / mahdollisen takuukuitin. Erikoistilanteet: Valmistajan, tukkurin tai tavaran muun toimittajan/myyjän mennessä konkurssiin tai lopettaessa liiketoiminnan tuotteen takuu raukeaa ja VP-Lux Oy ei ole velvollinen enään korvaamaan uutta tuotetta mikäli tehdas tai muu tavaran toimittaja ei ole enään olemassa. Mikäli jollain tuotteella on esim. 5v takuu ja toimittaja lopettaa liiketoimintansa 2v jälkeen, tuotteen takuu raukeaa automaattisesti. VP-Lux Oy myöntää kaikille tuotteille joilla on yli 1v takuu esim. 3v tai 5v vähintään 1v takuun, vaikka tavaran toimittaja / tehdas menisi konkurssiin. Takuuvaihto: Jos käy niin ikävästi että tuote hajoaa ennen aikojaan niin VP-Lux Oy korvaa tuotteen uudella, korjaa tai vaihtaa sen vastaavaan. Tuotteen takuu ei ala aina uudestaan alusta.

VP-LUX MYYMÄLÄSSÄ OSTOKSIEN TEKO

Myymälästä ostetuilla tuotteilla ei ole palautus-ja vaihto-oikeutta, kuten lakisääteinen 14vrk palautusoikeus on verkkokaupassa. VP-Lux myöntää myymälästä ostetuille tuotteille 7vrk vaihto-oikeuden. (rahaa emme palauta) Ravinteita, lannoitteita ja kasvualustoja emme vaihda. Asiakas on velvollinen tutustumaan ostamiinsa tuotteisiin paikanpäällä ja tekemään sitovan ostopäätöksen tuotteista. Myymälässä voit maksaa käteisellä, yleisimmillä pankki-ja luottokorteilla, sekä Joustolaskulla. Joustolaskulla ostaessa varaudu todistamaan henkilöllisyys.

VERKKOKAUPAN YLLÄPITÄJÄ VP-Lux Oy Y-tunnus 2368914-6 Puukyläntie 2 44250 Äänekoivisto, 040 911 66 38 , asiakaspalvelu@vplux.fi myy tuotteita täysi-ikäisille 18v täyttäneille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Emme vastaa tuotteiden väärinkäytöstä. Tuotteet tilataan verkkokaupasta siirtämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MUUT EHDOT

Tuotteiden kuvat verkkokaupassa: Verkkokaupassa esiintyvät tuotteiden kuvat ovat viitteellisiä ja saattavat poiketa tilattavasta tuotteesta, tämä ei käy syynä vaatia ilmaista palautusta tuotteelle / tuotteille. Varmista asiakaspalvelusta ennen tilaamista että kyseessä on juuri sama tuote kuin itse kuvassa.

VALAISIMET, SÄHKÖLAITTEET JA KYTKENNÄT

VP-Lux Oy ei vastaa minkään sähkölaitteen kytkennästä tai puuttellisuudesta mikäli sähkölaite tai muu tuote on ollut kytkemätön tilatessa. Esimerkki tilanne: Asiakas ostaa verkkokaupasta heijastimen, polttimon ja virtajohdon tai vastaavan "valaisimen/sarjan" on asiakas itse velvollinen huolehtimaan kytkentöjen oikeellisuudesta ja niihin liittyviin turvallisiin kytkentöihin. Jos olet epävarma tuotteen turvallisesta kytkennästä ja käytöstä, otathan yhteyttä meihin tai valtuutettuun sähköliikkeeseen kysyäksesi neuvoa. Huomioithan että jotkin tuotteet varsinkin kasvihuonevalaisimista on sarjoja, jotka asiakas itse kytkee ja huolehtii tuotteen oikeasta kytkennästä. Emme ota vastuuta mikäli tuotteesta puuttuu jokin merkittävä suoja tai vedonpoisto, asiakas on velvollinen itse huolehtimaan tälläisten sarjojen kytkennöistä ja turvallisesta käytöstä. Ainoastaan valmiiksi kytketyissä  ns.plug&play sarjoissa on huolehdittu riittävän hyvin valmistajan toimesta tuotteen oikeista ja turvallisista kytkennöistä. Huomioitan myös, että toimitamme kanavapuhaltimet ilman virtajohtoja ja ne ovat asiakkaan vastuulla kytkeä. 



Loading...